A jól szervezett informatikai tevékenység feltételezi a működtetési folyamatok részletes szabályozását és megfelelő dokumentálását.
Az informatikai tevékenységet szabályozó dokumentumok köre igen széles (pl. biztonsági politikák, üzemeltetési szabályzat, adatmentési és visszaállítási szabályzat stb.), melyek különböző szinten, különböző célcsoportok részére biztosít támogatást a szervezet adottságaihoz, konkrét működési környezetéhez igazodva.
Informatikai szervezetek feladatai nem egyszerűsödtek, ám hatékonyságuk javulását megköveteli az Üzlet. Az informatikai szervezetek működésének minden aspektusára kiterjedő rendszerek házon belüli erőforrásokkal történő bevezetése nehézkes, gyakran kivitelezhetetlen feladat.
Az irányadó nemzetközi legjobb gyakorlat és szabványok (pl. ITIL, ISO 15000, ISO 17799) mentén elvégezzük az informatikai működés elemzését, a szükséges dokumentációk előállítását és a folyamatban résztvevők oktatását.
Meglévő ITIL folyamatok rendszeres auditálása szintén fontos feladat, hiszen a már bevezetett folyamatokat folyamatosan igazítani kell az üzleti igényekhez. Külső szakértők bevonása pontos átvilágítást eredményez, valós, értékelhető kimenettel.
Szakértőink nemzetközi nagyvállalatoknál szerzik tudásukat. ITIL szakértőként, mérnökként, vezetőként stb. szerzett tapasztalataink széles körű elfogadottságot eredményeznek a bevezetések folyamán, a szükséges üzleti érzékenységgel kiegészítve.
ITIL: Az ITIL egy informatikai rendszerek üzemeltetésére és fejlesztésére szolgáló módszertan, illetve szabvány- és ajánlás-gyűjtemény neve. A betűszó az informatikai technológiák infrastruktúra könyvtára (Information Technology Infrastructure Library) angol nyelvű rövidítése. Az Egyesült Királyság kormányzati beszerzésekért felelős hivatalának (Office of Government Commerce) szabványosító tevékenységeként jött létre. Jelenleg a harmadik verziónál (ITILv3) tart. A legszélesebb körben elfogadott módszertan az IT szervezetek életében.
Ajánlat ügyében keressen minket elérhetőségeinken!